Vestjysk fællesbrand satser på markant vækst
Trenden med lokale varer i supermarkederne fortsætter. Også i Thisted, hvor fællesbrandet Niels og Sinnes Univers har udfoldet sin produktion til landets detailhandel. Fra udelukkende at producere til specialforretninger fra egnen, kan virksomhedens lokalvarer i dag købes i Coops supermarkeder, og i alt 20 produkter er at finde på koncernens hylder.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Sådan bliver idéen om lokale fødevarer til virkelighed
For abonnenter
Så mange lokale partnere vil Coop have inden nytår
For abonnenter