FødevareWatch

Lagkagehuset søger karmachef

Ny medarbejder skal sikre god karma til Lagkagehusets ansatte og kunder.

Foto: Jacob Ehrbahn/Polfoto

Et jobopslag fra Lagkagehuset viser, at bagerkæden søger en Head of Karma, som "kan være med til at sprede endnu mere god karma til Lagkagehusets kunder og medarbejdere".

Arbejdsopgaverne er bl.a. at definere og udvikle en karmafilosofi. Derudover skal den nye medarbejder være i dialog med Lagkagehusets kunder på sociale medier og udvikle et formål sammen med medarbejderne, "der går ud over at tilbyde brød og kager af højeste kvalitet", fremgår det af jobopslaget.

Den nye Head of Karma får direkte reference til Lagkagehusets chef for brandoplevelse.

Hvis man er interesseret i jobbet, er det en fordel, hvis man har nogle års erfaring med kommunikation, branding og marketing. Desuden skal man kunne spotte nye trends før alle andre, og så skal man kunne arbejde med brandudvikling på sociale medier.

Jobopslaget kan læses ved at følge linket her.

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier