FødevareWatch

MadMarked-stiftere starter ny øko-kæde – vil åbne 50 butikker

Parret bag det konkursramte MadMarked stifter en ny økologisk butikskæde. Målet er at blive landsdækkende inden for fem år, fortæller medejer og stifter Birgitte Escherich.

Birgitte Escherich gik konkurs med MadMarked i januar, da det kom frem, at en direktør havde taget af kassen. Nu forsøger hun igen. | Foto: Finn Frandsen/Polfoto/Arkiv

Et halvt år efter at MadMarked gik konkurs med et brag, er ægteparret bag klar med en ny økologisk butikskæde.

Konceptet hedder Madselskabet og er udviklet af Birgitte og Kim Escherich, der drejede nøglen om på den foregående kæde i januar, da det kom frem, at adm. direktør Jesper Skibstrup havde taget af kassen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier