FødevareWatch

Detailkæde vil give kunder frihed til at sammensætte tilbud

Den britiske supermarkedskæde Waitrose lancerer et nyt initiativ, hvorigennem kunder selv kan vælge hvilke varer, de vil have rabat på.

Foto: Sofia Busk/Polfoto/Arkiv

Den britiske detailkæde Waitrose har lanceret et nyt initiativ, hvorigennem man vil give sine kunder frihed til selv at sammensætte sine rabatter og tilbud. Det skriver kæden i en pressemeddelelse.

Det nye initiativ, kaldet ”Pick Your Own Offers”, betyder, at kunder som har et medlemskort til kæden kan udvælge ti produkter, som man vil få 20 pct. rabat på. Kunderne kan vælge mellem en liste på omkring 1000 dagligvarer og rabatten vil så gælde i tre måneder, hvorefter de kan ændre på sammensætningen, skriver koncernen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier