FødevareWatch

Irma kaster sig ind i brødkrigen

Supermarkedet satser nu på at sælge friskbagt brød til kunderne gennem et nyt samarbejde med Reinh van Hauen og Mejnerts Mølle. Konceptet bliver rullet ud i 50 butikker med udgangen af juni.

Irmas kunder får fremover mulighed for at købe friskbagt brød i flere af kædens butikker. | Foto: Mik Eskestad/Polfoto/Arkiv

Irma kaster sig ind i brødkrigen og satser nu på friskbagt brød.

Det sker gennem et nyt samarbejde med Mejnerts Mølle og Reinh van Hauen, der betyder, at Coop-kædens butikker dagligt får leveret brød, der er bagt samme morgen, som det sælges.  

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier