FødevareWatch

Her er de største øko-kunder

En bestemt kundegruppe markerer sig særligt, når det kommer til at lægge mange økologiske varer i kurven. Det viser et nyt markedsnotat.

Foto: Peter Hove Olesen/arkiv

Ikke overraskende er det børnefamilierne, der er klart de største forbrugere af økologiske fødevarer.

I et nyt markedsnotat fra Økologisk Landsforening har familier med børn i alderen 0-6 år en klar førsteplads som dem, der lægger flest økologiske varer i indkøbskurven.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Daloon-direktør stopper

Peder Andersen skal ikke længere stå i spidsen for den kapitalfondsejede forårsrulleproducent fra Nyborg. Efter fem og et halvt år på posten har han selv været med til at finde sin afløser.

Grød drager på vækstjagt med nyt forretningsben

Ti år efter åbningen af den første Grød-restaurant i Sydhavnen i København vil stifter Lasse Skjønning Andersen nu fylde mere i detailhandlen: "Vi tror, at vi har brandet og produkterne, der kan sikre os, at vi bliver en stor spiller".

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier