FødevareWatch

Middelalderen skal sælge produkter fra 40 fynske producenter

I det østfynske område omkring Nyborg er 40 lokale producenter og restauratører gået sammen i netværket Kongens Fadebur. Historien bruges som udgangspunkt, og særligt middelalderen spiller en stor rolle, når netværkets produkter skal markedsføres.

Kongens Fadebur er blandt andet tilstede i Coop med Kongens Most. | Foto: Jørgen Rudbeck

Historiefortællingen spiller en helt central og udtalt rolle i det østfynske fødevarenetværk Kongens Fadebur.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier