FødevareWatch

Coop kan ikke finde danske produkter nok til stort sats

Som del af Coops madmanifest skal der i år lanceres mindst 500 nye produkter. En stor del af produkterne i blandt andet convenience-sektoren må koncernen importere fra udlandet, fordi danske producenter ikke kan levere.

Foto: Jørgen Rudbeck

En stor del af Coops madmanifest Coop & Co handler om introduktionen af en masse nye fødevarer i koncernens fem kæder.

Koncernen har lanceret et par partnerskaber og en masse produkter, og faktisk regner fooddirektør Jens Visholm ikke med, at man kommer til at stoppe ved de planlagte 500 nye varer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Supermarkedets prisskilte står til at blive varmt valgtema

SF’s forslag om en hasteundersøgelse af supermarkedskædernes prisstigninger bliver både kaldt en ”gratis omgang” og en ”god ide” blandt politiske aktører og interesseorganisationer. Én ting er der enighed om: Temaet ventes at blive centralt i valgkampen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier