Carlsberg vil holde whistleblower-ordning frisk

Med indførelsen af Speak Up-kampagnen støver Carlsberg sin whistleblower-ordning af. Det er afgørende at minde medarbejdere om, at det er okay at tale ud, lyder det fra ny kommunikationschef.
Foto: Esben Nielsen, Jyllands-Posten
Foto: Esben Nielsen, Jyllands-Posten

Da britiske Andraea Dawson-Shepherd, ny øverste ansvarlige for kommunikation i Carlsberg, tiltrådte sin stilling ved indgangen til det nye år, trådte den såkaldte Speak Up-kampagne samtidig i kraft.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også