FødevareWatch

Carlsberg vil holde whistleblower-ordning frisk

Med indførelsen af Speak Up-kampagnen støver Carlsberg sin whistleblower-ordning af. Det er afgørende at minde medarbejdere om, at det er okay at tale ud, lyder det fra ny kommunikationschef.

Foto: Esben Nielsen, Jyllands-Posten

Da britiske Andraea Dawson-Shepherd, ny øverste ansvarlige for kommunikation i Carlsberg, tiltrådte sin stilling ved indgangen til det nye år, trådte den såkaldte Speak Up-kampagne samtidig i kraft.

Kampagnen er mere en genopfriskning af Carlsbergs eksisterende whistleblower-ordning, end det er en banebrydende opfindelse. Og det er netop formålet med tiltaget.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier