FødevareWatch

Bageriet ”uden konkurrenter” løfter væksten på eksport

Convenience-bageriet Easyfoods strategi om øget eksport begynder nu at give afkast. Man har fundet en niche, der giver adgang til de store mastodonter, siger direktør.

Foto: PR

I 2013 lagde ledelsen i Easyfood en ny vækststrategi, som skulle løbe frem til 2016.

Et netop fremlagt regnskab tyder på, at man har skruet på de rigtige parametre. Her er omsætningen, der nu lyder på knap 200 mio. kr., løftet med knap 16 mio. kr. og bundlinjen løftet fra en halv million til 5,7 mio. kr.  Ved udgangen af regnskabsåret holdt Easyfood en egenkapital på 2,1 mio. kr. mod et underskud på 3,6 mio. kr. året før.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier