Løvbjerg satser på tre supernicher

I Løvbjergs 16 jyske og fynske supermarkeder behøver man ikke markedsføre de lokale fødevarer. De har alle dage været en fast del af sortimentet, og i stedet forsøger man med tre nicher at få nye kunder indenfor.
Foto: Gorm Olesen/Polfoto/Arkiv
Foto: Gorm Olesen/Polfoto/Arkiv

Mens krigen om kvadratmeter raser mellem discountkæderne, som i en stadig strøm forsøger at positionere sig med flere butikker og bedre beliggenheder, er der mere ro på i konkurrencen blandt supermarkederne. I hvert fald, hvis man spørger direktør for de 16 jyske og fynske Løvbjerg-butikker, Jesper Due.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Finn Frandsen

Bagerkæder sænker priserne

Foto: Lars Skaaning

Fortsat umuligt at spore Skares gamle kød

For abonnenter