FødevareWatch

Discountkæders nye slagmark giver plads til - discount

Discountbutikker ligner efterhånden supermarkeder så meget, at nye aktører kan komme snigende, siger eksperter.

Foto: Charlotte de la Fuente

Hvem havde troet, at Aldi skulle servere friskbagt brød? At Rema 1000 ville tilbyde friskkværnet speltmel fra Gram Slot og Netto økologisk skyr?

På få år har de store discountkæder i Danmark bevæget sig så langt væk fra det traditionelle discountkoncept, både hvad angår sortiment, indretning og kvalitet, at eksperter taler om en revolution i branchen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier