FødevareWatch

Sv. Michelsen: Det skal vi nå i 2015

Det vigtigste mål for Sv. Michelsen er i år at løfte niveauet i selskabets ni butikker. Efter turnaround ligger størstedelen af disse koncentreret på Sjælland – og det indebærer en eventuel væksthæmmer.

Foto: Majken Søndergaard Nielsen

Direktør i Sv. Michelsen, Daniel Paetsch, har en klar dagsorden for 2015.

Først og fremmest skal fokus være på selskabets ni butikker, som nok er en vigtig salgskanal, men først og fremmest Sv. Michelsens marketingvindue.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier