Svensk slikkoncern serverer vækst i tredje kvartal

Svenske Cloetta kan melde om fremgang i både omsætning og indtjening i tredje kvartal, men den organiske udvikling er mindre prangende.

På overfladen ser det netop aflagte kvartalsregsnkab fra svenske Cloetta rigtig flot ud. Konfekturegigant Cloetta, der bl.a. står bag mærkerne Malaco og Läkerol, har hævet både top- og bundlinje i årets tredje kvartal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også