Osuma.dk vil nå alle danskere med Post Danmark
Mens nemlig.com kører derudaf på top- og bundlinje går det lidt langsommere i internetbutikken Osuma.dk, som i de seneste to har præsenteret røde tal på bundlinjen.
I april tiltrådte den nye direktør Steen Trier Hansen, og han vil ifølge Dansk Handelsblad bringe internetbutikken ud til alle danskere gennem nyt og billigere sats, hvor man ikke længere udelukkende vil benytte sig af egen flåde af budbiler. I stedet skal Post Danmark klare en del af distributionen.
"Vi har hidtil benyttet en dyr og aggressiv metode til vækst, og det lykkedes os sidste år at øge omsætningen med 60 procent. Vores omsætning stiger støt, og lige nu er vores omsætningsvækst pænt tocifret, ligesom vores indtjening er stigende. Men i fremtiden vil vi i højere grad benytte Post Danmark som distributør," siger Steen Trier Hansen til Dansk Handelsblad.
Online supermarked tabte stort i 2013