Ny netbutik kan sætte fart på onlinesalg af fødevarer

Både Coop Danmark og Nemlig.com ruster sig til dyst med leverandørerne på nettet. "Jo flere der vil være med i dette marked, jo bedre, da det samlet kan øge opmærksomheden," lyder det fra Nemlig.com.
Foto: Ernst van Norde/Polfoto/Arkiv
Foto: Ernst van Norde/Polfoto/Arkiv
AF JENS ERIK RASMUSSEN & JESPER OLESEN

Kampen om dagligvaremarkedet skærpes med en ny onlineplatform, som leverandører i branchen etablerer. Trods øget konkurrence lyder en vurdering, at initiativet vil være med til at øge det samlede indkøb på nettet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også