FødevareWatch

Ny netbutik kan sætte fart på onlinesalg af fødevarer

Både Coop Danmark og Nemlig.com ruster sig til dyst med leverandørerne på nettet. "Jo flere der vil være med i dette marked, jo bedre, da det samlet kan øge opmærksomheden," lyder det fra Nemlig.com.

Foto: Ernst van Norde/Polfoto/Arkiv

Kampen om dagligvaremarkedet skærpes med en ny onlineplatform, som leverandører i branchen etablerer. Trods øget konkurrence lyder en vurdering, at initiativet vil være med til at øge det samlede indkøb på nettet.

I Foreningen for Dansk Internet Handel, FDIH, er der derfor begejstring over initiativet fra dagligvareleverandørerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier