Eksport skal være honningfirmas hovedfokus

Jakobsens Honnings indtog på det kinesiske marked skal sikre virksomhedens risikospredning, og på sigt skal det være den primære indtægtskilde, lyder det fra direktøren.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox
AF FREDERIK NØRBY

Skandinaviens største honningproducent Jakobsens A/S har i forsøget på ekspansion brugt de seneste år på at få nye, større og fjernere markeder end det danske i spil.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også