FødevareWatch

Oscar-vinder i Kærgården-kampagne

I et forsøg på at styrke Kærgårdens profil på det danske marked har Arla valgt at lave ny reklamefilm for brandet med Oscar-vindende skuespiller i hovedrollen.

Foto: Anita Graversen

Arla skruer op for markedsføringen af deres Kærgården-brand med en ny tv-kampagne, hvor den Oscar-vindende skuespiller, instruktør og producer Forest Whitaker, der især er kendt for sin rolle i The Last King of Scotland, har hovedrollen. Det skriver markedsføring.dk.

Det er første gang, at Kærgården valgt en berømthed til at markedsføre budskabet om nydelse i hverdagen.

”Vi vil gerne arbejde med brandet på en ny og måske også lidt anderledes måde. Det gør vi ved at vise, at selv de største stjerner kan sætte pris på hverdagens små glæder. Samtidig så vi, at Whitakers ro og stærke udstråling var et rigtig positivt match for os,” siger marketingdirektør i Arla, Jakob Knudsen, til markedsføring.dk.

Det er det svenske bureau Åkestam Holst, der står bag kampagnen, som desuden består af efterfølgende outdoor-annoncering og et nyt website. Reklamefilmen er instrueret af svenske Andreas Nilsson, der i foråret blev tilknyttet det dansk-grundlagte produktionsselskab Bacon, skriver markedsføring.dk.

Benhård prioritering bag Arlas eksportstrategi 

Arla satser på bæredygtighed i Storbritannien

Innovationskraften i dansk fødevaresektor er førende i EU  

Mere fra FødevareWatch

Salling Group forlænger prisloft frem til nytår

Prisloftet, som Salling Group indførte i foråret på en lang række varer, bliver nu forlænget med to måneder til årets udgang. Det sker, dagen efter, Coop meldte et nyt prisprogram ud for to kæder.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier