FødevareWatch

Eksperter: Big data skiller fårene fra bukkene

Virsomheder skal lære at bruge dataanalyse til at blive klogere på deres kunder og til at forbedre produktionen, hvis de vil klare sig på fremtidens fødevaremarked.

Foto: Orlin Wagner

Landmænd, fiskere, slagtere og supermarkeder skal lære at indsamle og analysere data, hvis de vil klare sig på fremtidens fødevaremarked. Faktisk bliver evnen til at bruge big data til at blive klogere på sine kunder og forbedre sin produktion det altafgørende konkurrenceparameter de kommende år.

Det vurderer flere eksperter over for FødevareWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Nye slikbutikker på nettet holder fast i coronaoptur

Med medvinden fra blandt andet den lukkede grænsehandel og de slikhungrende danskere i ryggen klarede danske online slikbutikker sig godt igennem 2020. Nu melder spørgsmålet sig: Kan man blive ved med at sælge slik på nettet, efter coronaen har lettet sit tag?

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier