FødevareWatch

Detailgiganter henter væksten i udlandet

De ti største detailkoncerner i Europa kan kun vokse, når de uden for hjemlandets grænser opkøber eller åbner nye kæder, lyder vurderingen fra detailekspert i Deloitte.

I kølvandet på den krise, der i de seneste år har holdt væksten i den europæiske detailhandel i et roligt leje, gryr den generelle økonomiske positivisme igen, og ifølge analysen ”Global Powers of Retailing," der hvert år udarbejdes af revisions- og konsulentvirksomheden Deloitte, vokser Europas største detailkæder nu igen.

Ifølge Jesper Povlsen, partner i Deloitte, sker væksten dog primært uden for de store kæders hjemlande.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier