Dragsbæk kigger mod udlandet

Konkurrencen på det danske marked presser Dragsbæk hårdt. Derfor satser virksomheden på vækst gennem øget eksport.
Foto: Mathilde Bech
Foto: Mathilde Bech

Smør- og margarineproducenten Dragsbæk formår at øge sin bundlinje i 2013 i et hårdt presset marked og kommer således ud af 2013 et resultat for året på 28 mio. kr. mod 23,9 mio. i 2012.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også