FødevareWatch

Dragsbæk kigger mod udlandet

Konkurrencen på det danske marked presser Dragsbæk hårdt. Derfor satser virksomheden på vækst gennem øget eksport.

Foto: Mathilde Bech

Smør- og margarineproducenten Dragsbæk formår at øge sin bundlinje i 2013 i et hårdt presset marked og kommer således ud af 2013 et resultat for året på 28 mio. kr. mod 23,9 mio. i 2012.

Årets omsætning på 990 mio. kr. er ellers dalet siden 2012’ 1,145 mia. Årsagen til den forøgede bundlinje skal findes i effektiv udgiftsstyring, succes på eksportmarkedet og engangsindtægter fra en frasolgt dattervirksomhed.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Stor uenighed om omfanget af sexismesager i restaurationsverdenen

Flere restauranter er begyndt at få øjnene op for sexisme- og chikaneproblemer, men der er grundet få indberettede sager uenighed om, hvor stort problemet i virkeligheden er. ”Bare fordi, der ikke kører nogle sager, betyder det ikke, at der ikke er et problem,” siger talsperson fra 3F.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier