Dansk Supermarked holder sig fra vækstmarked

Detailkoncernen vurderer, at potentialet i online dagligvarehandel er "meget begrænset", fordi danskerne fortsat foretrækker de fysiske butikker, lyder det. Flere konkurrenter oplever dog høje vækstrater.
Foto: Finn Frandsen
Foto: Finn Frandsen
AF CHRISTIAN CARLSEN OG NICOLAJ VORRE

Selvom der er fremgang hos både Irma.dk og Nemlig.com, vil en af landets helt store detailkoncerner ikke kaste sig over online dagligvarehandel.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også