Dansk Supermarked holder sig fra vækstmarked
Detailkoncernen vurderer, at potentialet i online dagligvarehandel er "meget begrænset", fordi danskerne fortsat foretrækker de fysiske butikker, lyder det. Flere konkurrenter oplever dog høje vækstrater.

AF CHRISTIAN CARLSEN OG NICOLAJ VORRE
Selvom der er fremgang hos både Irma.dk og Nemlig.com, vil en af landets helt store detailkoncerner ikke kaste sig over online dagligvarehandel.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Coop laver aggressiv plan for vækstlokomotiv
For abonnenter