FødevareWatch

Coop laver aggressiv plan for vækstlokomotiv

Detailkoncernen har lagt ny plan for netbutikken Irma.dk, der har en årlig vækst på 80 pct. "Det er en aggressiv satsning," siger direktør.

Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv

Den generelle vækst hos detailgiganten Coop har de seneste år hængt i bremsen, men netbutikken Irma.dk kører på fuld damp.

I 2014 forventer Jesper Wacherhausen, kommerciel direktør i Irma.dk, en fremgang på 80 pct. for den digitale platform, hvor kunder bestiller varer på nettet og får leveret til døren.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Venturefond bag ny investeringsrunde i dansk vinplatform

For anden gang på et år investerer venturefonden sammen med private investorer et tocifret millionbeløb i vinplatformen Kobaj. ”Social buying bliver fremtidens måde at handle vin på,” siger Jimmy Fussing Nielsen, partner i Heartcore Capital.

Pandemien hæmmer Carlsbergs kinesiske fremgang

Mens vi herhjemme har vænnet os til et åbent samfund, er Kina stadig hårdt præget af nedlukninger, hvilket bremser væksten for Carlsbergs kinesiske strategi om at åbne i flere store byer. Det kinesiske nytår og bryggeriets Big City-strategi præsterer dog stadig efter planen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier