Bagermestre ser vækstpotentiale i discountbutikker
Den nye aftale mellem GuldBageren og Kiwi vil ikke øge presset på de i forvejen pressede lokale bagermestre, vurderer kædekoordinator. Bager- og Konditormestrene opfordres til at være i offensiven.
AF JØRGEN RUDBECK OG MAJKEN SØNDERGAARD NIELSEN
Set udefra kan det godt ses som en krampetrækning, når omkring 80 lokale bagermestre i GuldBageren-kæden indgår et større samarbejde med discountkæden Kiwi om levering af frisk brød i 110 supermarkeder.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Kiwi vil sælge Guldbager-brød
For abonnenter
Brødgigant vil vokse i USA og mod øst
For abonnenter