FødevareWatch

Bagermestre ser vækstpotentiale i discountbutikker

Den nye aftale mellem GuldBageren og Kiwi vil ikke øge presset på de i forvejen pressede lokale bagermestre, vurderer kædekoordinator. Bager- og Konditormestrene opfordres til at være i offensiven.

Foto: Magnus Holm

Set udefra kan det godt ses som en krampetrækning, når omkring 80 lokale bagermestre i GuldBageren-kæden indgår et større samarbejde med discountkæden Kiwi om levering af frisk brød i 110 supermarkeder.

Men sådan forholder det sig langt fra, fortæller Michael Mikkelsen, kædekoordinator i GuldBageren A/S, efter at man gennem de seneste måneder har testet konceptet med salg af frisk brød fra Guldbageren i seks Kiwi-butikker.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier