Bagermestre ser vækstpotentiale i discountbutikker

Den nye aftale mellem GuldBageren og Kiwi vil ikke øge presset på de i forvejen pressede lokale bagermestre, vurderer kædekoordinator. Bager- og Konditormestrene opfordres til at være i offensiven.
Foto: Magnus Holm
Foto: Magnus Holm
AF JØRGEN RUDBECK OG MAJKEN SØNDERGAARD NIELSEN

Set udefra kan det godt ses som en krampetrækning, når omkring 80 lokale bagermestre i GuldBageren-kæden indgår et større samarbejde med discountkæden Kiwi om levering af frisk brød i 110 supermarkeder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også