Nyt fokus på kvalitet i convenience

Det er slut med frysepizzaer, når danskerne skal lave lette aftenmåltider. Vareudbuddet i kiosker og supermarkeder skal nu signalere sundhed og overskud, forklarer forbrugsekspert.
Foto: PR
Foto: PR

Efter et årti med nemme frysepizzaer og pølsehorn af hvidt brød har det nye begreb 'semi-convenience' fået tag i danskerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Finn Frandsen

Bagerkæder sænker priserne