Fra global graffiti til dansk yoghurt

Den schweiziske aromaproducent Firmenich henter verden over inspiration fra subkulturer, som bliver til smag og dufte i fødevarer. ”Det handler om at ramme en trend,” siger selskabets direktør i Danmark.
Foto: Dimitri Messinis
Foto: Dimitri Messinis

Hvad har graffiti i Sao Paolo og Mumbai at gøre med smagen i en dansk yoghurt?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også