FødevareWatch

Fra global graffiti til dansk yoghurt

Den schweiziske aromaproducent Firmenich henter verden over inspiration fra subkulturer, som bliver til smag og dufte i fødevarer. ”Det handler om at ramme en trend,” siger selskabets direktør i Danmark.

Foto: Dimitri Messinis

Hvad har graffiti i Sao Paolo og Mumbai at gøre med smagen i en dansk yoghurt?

Ikke ret meget, vil være det oplagte svar, men den schweiziske aromagigant Firmenich gør alligevel et forsøg på at kombinere de to ting.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Salling Group forlænger prisloft frem til nytår

Prisloftet, som Salling Group indførte i foråret på en lang række varer, bliver nu forlænget med to måneder til årets udgang. Det sker, dagen efter, Coop meldte et nyt prisprogram ud for to kæder.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier