FødevareWatch

Carlsberg lancerer alkohollimonade på flere markeder

Bryggerikoncernen breder nu sin alkohollimonade ud med en global strategi.

Foto: Nana Reimers

Carlsberg lancerer nu sin alkohollimonade Seth & Riley's Garage i en global satsning. Det oplyser bryggeriet i en pressemeddelelse.

I første omgang lanceres produktet i Rusland og Canada.

Detaljerne vedrørende den nye kampagne vil blive annonceret i de kommende uger.

Carlsberg lancerede alkohollimonaden på det danske og finske marked for to år siden.

Millionbedrageri i Carlsberg-rival

Heineken presses af mulig devaluering i Nigeria

Carlsberg køber tjekkisk konkurrent 

Mere fra FødevareWatch

Venturefond bag ny investeringsrunde i dansk vinplatform

For anden gang på et år investerer venturefonden sammen med private investorer et tocifret millionbeløb i vinplatformen Kobaj. ”Social buying bliver fremtidens måde at handle vin på,” siger Jimmy Fussing Nielsen, partner i Heartcore Capital.

Pandemien hæmmer Carlsbergs kinesiske fremgang

Mens vi herhjemme har vænnet os til et åbent samfund, er Kina stadig hårdt præget af nedlukninger, hvilket bremser væksten for Carlsbergs kinesiske strategi om at åbne i flere store byer. Det kinesiske nytår og bryggeriets Big City-strategi præsterer dog stadig efter planen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier