DLG Food vil vokse på nærmarkederne

Efter en årrække med vigende vækst bærer udviklingsarbejdet i DLG Food nu frugt. Vækst på 10-12 pct. og bedre blik for nærmarkederne skal drive virksomheden endnu længere frem.

Udviklingen af nye produkter fylder meget i DLG Food, der i langt højere grad end tidligere har fået øjnene op for forbrugerønsker og adfærd. Det fortæller adm. direktør Cees Kuypers i et interview med FødevareWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også