FødevareWatch

DLG Food vil vokse på nærmarkederne

Efter en årrække med vigende vækst bærer udviklingsarbejdet i DLG Food nu frugt. Vækst på 10-12 pct. og bedre blik for nærmarkederne skal drive virksomheden endnu længere frem.

Udviklingen af nye produkter fylder meget i DLG Food, der i langt højere grad end tidligere har fået øjnene op for forbrugerønsker og adfærd. Det fortæller adm. direktør Cees Kuypers i et interview med FødevareWatch.

Nye produkter, bedre markedsføring og øget samarbejde mellem det større antal virksomheder, som optræder i DLG-porteføljens tre kernesegmenter Olie, Grain og Frugt & Grønt, skal udnyttes til yderligere vækst i fremtiden, forklarer Cees Kuypers.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier