”Det er skidehårdt at være lille”

Hansens Flødeis sælger godt og har et stærkt brand til trods for mejeriets lille størrelse og pr-indsats. Med virksomhedens få medarbejdere er det en daglig udfordring at få hverdagen til at hænge sammen, lyder det fra salgsdirektør Anders Eibye.
Foto: Claus Bonnerup
Foto: Claus Bonnerup

Vilkårene skal være ens for alle, og fødevaresikkerheden skal være lige så meget i top hos små virksomheder som på store, understreger fjerdegenerations direktør i Hansens Flødeis, Anders Eibye. Men det er en hård byrde at bære:

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også