Ketchupeffekt sender salg og indtjening i vejret i Dina Food

Da corona i start 2022 slap sit greb, gik salget markant op for Dina Food, der sælger kage og desserter fra frost til foodservice og private arrangementer.
Blandt en lang række af produkter sælger Dina Food bl.a. en citronmåne. | Foto: PER FOLKVER
Blandt en lang række af produkter sælger Dina Food bl.a. en citronmåne. | Foto: PER FOLKVER

Med en vækst på 32 pct. i toppen og 44 pct. i bunden har kageproducenten Dina Food fået et tilfredsstillende år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også