Too Good To Go "står stærkt" til at levere overskud på optur fra høje madpriser

Inflationen har givet den danske app mærkbar medvind og en tredjedel flere betalende brugere end sidste år, fortæller landechef for Danmark Heidi Boye. 
Too Good To Go har eksisteret i otte år, og for fire år siden kom Heidi Boye til som landechef for den danske del af forretningen. | Foto: Pr/peter Nielsen
Too Good To Go har eksisteret i otte år, og for fire år siden kom Heidi Boye til som landechef for den danske del af forretningen. | Foto: Pr/peter Nielsen

Efter at have leveret sit største underskud nogensinde sidste år med et minus på 344 mio. kr., satte den danske app mod madspild Too Good To Go sig et mål om ramme plus inden udgangen af 2022. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg