FødevareWatch

Chokoladeproducent finder det sværere at prissætte sit produkt

En lille virksomhed har typisk haft en god mavefornemmelse for, hvad man skal tage for sit produkt. Det har krisen ændret på, fortæller Eliza Chokolades direktør, der føler sig klemt mellem prisstigninger og forbrugerbevægelser.

Foto: Ole Lind

Fødevareverdenen er i forandring.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier