FødevareWatch

Danish Crown træder ind på kebabmarkedet

Lanceringen er samtidig en udvidelse af slagterikoncernens produktserie ”boost”.

Foto: PR/Danish Crown

Danish Crown vil have en bid af kebabmarkedet, og slagterikoncernen lancerer derfor det nye produkt ”Kebab Boost”.

Det fortæller selskabet i en pressemeddelelse.

”Kød er bestemt ikke billigt, så vi ser det som en af vores opgave at udvikle produkter til forbrugerne, som gør det nemmere for dem at leve sundt i en travl hverdag, uden det behøver at koste en formue,” lyder det fra Jacob Snog Ærenlund, der har snavaret for innovation og marketing i Danish Crown Beef.

”Derfor indeholder pakken med Kebab Boost kun 350 gram, men vores test viser, at det er nok til wraps eller pitabrød til fire personer i langt de fleste familier,” siger han videre.

Kebab Boost-produktet bliver, som navnet antyder, en del af Danish Crown Boost-serie, der blev fød i forbindelse med lanceringen af hakkebøffen ”Burger Boost.”

Danish Crown-chef: Jeg ser ingen fare for, at vi igen ender i sådan en nærdødsoplevelse

Danish Crowns konkurrenceevne er kollapset midt i et hårdt økonomisk uvejr

Danish Crown venter voldsomt fald i slagtningerne

Mere fra FødevareWatch

Ny rejeformand: Målet er at blive undværlig

PORTRÆT: Royal Greenlands nye bestyrelsesformand, Maliina Abelsen, bryder sig ikke om at drifte, men lever til gengæld for udvikling. Og så har hun aldrig haft nogen plan for sin karriere, men i stedet bare sprunget ud i tingene, når hun ikke har kunnet lade være.

Topchef forventer blød landing oven på rekordpriser

Omstændighederne er anderledes i dag med de rekordhøje mælkepriser end ved tidligere ekstraordinære opsving. Den buldrende inflation holder hånden under en voldsom opbremsning, vurderer mejerichef i Arla Foods.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier