FødevareWatch

Marmeladeproducent fik vækst på bundlinjen trods lille tilbagegang i salg

Hård priskonkurrence på både hjemme- og eksportmarked fører til faldende salg for Scandic Food. Men optimering af produktion løftede bundlinjen.

Foto: PR / Scandic Food

Salget af frugtbaseret marmelade, honning og vegetabilsk fløde gik i 2021 en smule tilbage for Scandic Food, men virksomheden formåede trods det at komme ud af året med vækst på bundlinjen.

Det viser selskabets nyligt offentliggjorte regnskab for 2021.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Mikkeller løser direktørfarvel internt

Tidligere på ugen kom det frem, at den hidtidige adm. direktør for mikrobryggeriet Mikkeller, Kenneth Madsen, er blevet fyret. Han bliver dog ikke erstattet af en ny, lyder det nu fra bryggeriet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier