FødevareWatch

Trods udfordringer forude er handelsselskab optimistisk: "Vi kan godt lide turbulens"

Stigende priser på fragt, fødevarer og ændrede forbrugsvaner på internationale markeder er udfordringer, som Nowaco skal forholde sig til i 2022. Den bedste strategi for at imødekomme dem er dog stadig at gøre som altid, mener den adm. direktør.

Selvom der er store problemer i verden lige nu, vil det ikke gå ud over Nowacos markedsmuligheder, mener adm. direktør for Nowaco Katja Novak Nielsen. På billedet Katja Novak Nielsen og Tom Leth Jensen, COO i Nowaco. | Foto: PR / Nowaco

Selvom handelsselskabet Nowaco som tidligere beskrevet af Fødevarewatch kom ud af 2021 med en omsætning i rekordstørrelsen, stødte selskabet på flere udfordringer med brud på forsyningskæder, coronavirus og usikkerheder på internationale markeder, skriver virksomhedens ledelse i årsregnskabets beretning.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Horestas nye direktørtrio: Vi skal blive skarpere

INTERVIEW: Horesta er på mange måder den ønskede fælles indgang for hotel- og restaurationsbranchen, men ifølge organisationens tre nye direktører er der dog steder, hvor der kan strammes op. ”Vi er en Ferrari, der kører på to ventiler i stedet for otte,” lyder det.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier