FødevareWatch

Mimic Seafood nåede tre mål i 2021 - næste år byder på europæisk ekspansion

Mimic Seafood-direktør Ida Speyer kan gå tilfreds ud af 2021 efter at have indfriet tre store mål. I det kommende år kommer den til at stå på mere kommunikation, yderligere produktudvikling og udbredelse af kendskabet til Mimic-brandet.

På billedet ses adm. direktør i Mimic Seafood, Ida Speyer (anden fra venstre) sammen med teknologichef Silvia Moreno, Pedro Alvarez og Apolinar Amador. | Foto: PR / Mimic Seafood

Det har været et begivenhedsrigt år for den lille startupvirksomhed Mimic Seafood.

I løbet af 2021 har den Madrid-baserede virksomhed, som forsøger at sparke døren ind til det voksende marked for plantebaseret fisk, nået ikke bare ét, men tre af virksomhedens helt store mål.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Gorillas fyrer 300 ansatte – fremtid i Danmark er uvis

Hård konkurrence på ”last mile delivery”-markedet får tyske Gorillas til at skære til og sadle om. Fremover vil fokus være på Tyskland, Frankrig, Holland, Storbritannien og USA, mens fremtiden for den danske forretning hænger i en tynd tråd.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier