FødevareWatch

Dansk iværksætter vil ruske fastlåst babymadskategori

Silvia Wulff, der står bag babymadsbrandet Lovemade, har hul igennem til 1600 nordiske butikker, hvor hun forsøger at vriste hyldeplads og markedsandele fra kæmper som bl.a. Nestlé og Semper.

Foto: PR / Lovemade

Som det er i andre detailkategorier, har det i efterhånden mange år været småt med antallet af forskellige aktører i kategorien babymad, men det forsøger Silvia Wulff at lave om på.

Hun har de seneste ti år stået i spidsen for sit eget iværksætterliv og for brandet Lovemade, der med fokus på økologi og lavt sukkerindhold skal slå de andre med nogle argumenter, som hun mener er helt grundlæggende, når det handler om små børn og ernæring.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier