FødevareWatch

K-Salat tager sigte på ung forbrugergruppe

Flere brands i Stryhns Gruppen har fået nye, grønne produkter i sortimentet. Det sker som et led i virksomhedens bæredygtighedsstrategi.

I dag tilbyder Stryhns Gruppen tre produkter under Det Grønne K: Veggie Burgers, Veggue Schitzel og Veggie Sausages. | Foto: PR / Stryhns

Som et led i Stryhns Gruppens 2021-strategi har et nyt undermærke ramt de danske butikker. Det drejer sig om Det Grønne K, hvor alle produkterne er veganske, der er et mærke under K-Salater.

Den store satsning på veganske produkter indgår som en del af Stryhns Gruppens bæredygtige omstilling, hvor målet er, at virksomhedens drift skal være CO2-neutral i 2030. Derudover skal produkterne være CO2-neutrale i 2050.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Ny formand i nordjysk fiskekoncern

Fiskekoncernen Seafood Danmark fik i sommer ny koncernchef, og nu er der også kommet ny bestyrelsesformand i selskabet med de store vækstambitioner.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier