FødevareWatch

Drikkeklare Starbucks giver Arla mere kant i Mellemøsten

Licensaftalen med kaffekæmpen Starbucks har givet stor medvind til Arla det seneste halve år i Mellemøsten. De mange kaffebaserede drikkevarer med mælk hitter hos forbrugerne i regionen.

Foto: Gene J. Puskar/AP/Ritzau Scanpix

En kold frappucino til at forkæle sig med eller måske en dåse double shot espresso med mælk til køreturen.

Listen af drikkeklare Starbucks-produkter i butikkerne i Mellemøsten er alenlange og det høster Arla stort på lige nu. Den danske mejerikoncern har det seneste årti haft licens på at producere og markedsføre kaffekæmpen Starbucks' mælkebaserede, drikkeklare produkter i Europa, Mellemøsten og Afrika.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Frosset kaffekoncept henter stor investering

Folkene bag et amerikansk kaffekoncept, hvor man lynfryser friskristede kaffebønner, så de holder mere af smagen, har hentet, hvad der svarer til knap 225 mio. kr. i en investeringsrunde.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier