
I 2020 var væksten i første halvår på 2,8 pct., og med afleveringen af halvårsregnskab for de første seks måneder af 2021 står det tydeligt frem, at der stadig er godt gang i Arlas salg af mejeriprodukter rundt i verden.
Koncernens samlede omsætning steg i 2021 med 1,2 pct. til 5,44 mia. euro, svarende til 40,5 mia. kr. i første halvdel af 2021. Koncernen er især hjulpet godt på vej af salget af brandede produkter til detailsektoren, der steg med 5,6 pct. på tværs af alle mejerikategorier, hvilket tilfredsstiller topchefen.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app