FødevareWatch

Tomatkonge og detailkæmpe lancerer grimt grøntssagsbrand

Fynske Alfred Pedersen & Søn går nu sammen med en af landets største dagligvareaktører i et nyt samarbejde om ud- og fravalgte grøntssager. Det gælder om at udnytte råvarerne fuldt ud, siger direktør.

Foto: PR / Salling Group

Når kunderne fra uge 22 slår turen forbi grøntafdelingen i Salling-kæderne Netto, Bilka og Føtex, bliver det til nye grimme alternativer.

Det skriver Salling Group i en pressemeddelelse, hvor det fremgår, at den danske koncern lancerer to nye brands sammen med Alfred Pedersen & Søn.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier