FødevareWatch

Måltidskassekæmpe voksede til dobbeltstørrelse i første kvartal

Det seneste år har bragt stor medvind til måltidskassekoncernen Hellofresh, som globalt nu har 7,3 millioner aktive kunder.

Foto: PR / Hellofresh

Sat op imod det stort set normale første kvartal  af 2020 kan den tyske måltidskoncern Hellofresh se tilbage på et første i 2021, hvor man for alvor kan se effekten af corona-pandemien.

I forhold til sidste år blev omsætningen i kvartalet fordoblet og samlet krydsede salget 10,7 mia. kr., skriver BBC.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Pernod Ricard køber online whiskykæmpe

The Whisky Exchange er onlineforhandler af knap 4000 forskellige skotske whisky-mærker i over 30 lande. Handlen skal give den franske koncern mere viden om markedet.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier