FødevareWatch

Måltidskassekæmpe voksede til dobbeltstørrelse i første kvartal

Det seneste år har bragt stor medvind til måltidskassekoncernen Hellofresh, som globalt nu har 7,3 millioner aktive kunder.

Foto: PR / Hellofresh

Sat op imod det stort set normale første kvartal  af 2020 kan den tyske måltidskoncern Hellofresh se tilbage på et første i 2021, hvor man for alvor kan se effekten af corona-pandemien.

I forhold til sidste år blev omsætningen i kvartalet fordoblet og samlet krydsede salget 10,7 mia. kr., skriver BBC.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Social Foodies er gået i rekonstruktion

Iskæden med syv butikker er gået i rekonstruktion efter en stribe år med milliontab og negativ egenkapital. For nylig rejste kædens revisor betydelig tvivl om den fortsatte drift i regnskabet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier