FødevareWatch

Madspildsforretning klar med egne produkter

Madspildsaktøren Motatos, der sælger overskudsprodukter fra en lang række store fødevareproducenter, tilføjer en stribe private label-produkter, så sortimentet bliver mere som i onlinesupermarkederne.

Foto: PR / Motatos

Kunder, der indtil nu har shoppet rundt i overskudslageret mellem nøddebarer, opvaskemiddel og Knorr-supper på Motatos' hjemmeside, kan i fremtiden finde et nyt brand, som man modsat alt andet i butikken ikke kan findes andre steder.

Madspildsforretningen Motatos lancerer nemlig sin egen private label-produktserie, hvor man med basisfødevarer vil skabe "et supplement til online-supermarkedets madspildsreducerende produkter," skriver Motatos i en pressemeddelelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Pernod Ricard køber online whiskykæmpe

The Whisky Exchange er onlineforhandler af knap 4000 forskellige skotske whisky-mærker i over 30 lande. Handlen skal give den franske koncern mere viden om markedet.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier