FødevareWatch

Lurpak er mest kendt - Puck har størst potentiale

Mellemøstens vilde vækstrater giver Arla mod på mere i den stærke region, hvor Arlas mærker Lurpak og Puck vinder indpas. Lurpak er kommet med i top 10 på regional hitliste – og ny international koncerndirektør er klar til flere tiltag.

Foto: PR / Arla

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Aarstiderne vil sætte sig på mere af hverdagen

Måltidskasser med aftensmad flankeres af nye tiltag, der skal gøre Aarstiderne til et bredere alternativ til onlinesupermarkederne. Yderligere tiltag er på vej efter et år, hvor antallet af solgte kasser steg med 20 pct.

Pandemi giver rekordforventninger i cocktail-selskab

Et forår præget af fortsatte restriktioner i det danske natteliv får Cocktail Company til at skrue forventningerne et nøk opad. "Efter vores virtuelle omstilling forventer vi nu, at det bliver virksomhedens bedste kvartal nogensinde," siger stifter.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier