FødevareWatch

Morgenmadskategorien er vokset under corona

Der kommer flere morgenmadsprodukter på bordene under corona, og hos Nordisk Kelogg i Danmark er salget i det seneste år vokset med mere end 12 pct.

Foto: Jacob Ehrbahn/Ritzau Scanpix

Det seneste års nedlukninger har fået danskerne til at spise mere morgenmad, og ifølge tal fra analysehuset Nielsen er morgenmadskategorien generelt vokset med 4,8 pct. i 2020.

Væksten har været tydelig hos Nordisk Kellogg i Danmark, der i 2020 har oplevet en samlet vækst på over 12 pct., og i müsli-kategorien isoleret har set en fremgang på 36,6 pct.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier