FødevareWatch

Hellofresh-chef ser muligheder i konkurrencepræget marked

Det danske og svenske marked for måltidskasser har mange aktører, men der er stadig mulighed for vækst, siger dansk direktør.

Foto: PR / Hellofresh

Covid-19-pandemien har sendt medvind af stor styrke ind i de dele af dagligvarehandlen, som findes på nettet. Medvinden har også lunet godt i måltidskasseselskaberne, hvor de danske forbrugere i sommer fik endnu et alternativ i form af den internationale Hellofresh-koncern.

Siden start er der blevet skruet op for tilstedeværelsen, og som seneste indspark har man udvidet det i starten smalle sortiment, så der nu er 14 forskellige retter at vælge imellem for abonnenterne.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Ny formand i nordjysk fiskekoncern

Fiskekoncernen Seafood Danmark fik i sommer ny koncernchef, og nu er der også kommet ny bestyrelsesformand i selskabet med de store vækstambitioner.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier