FødevareWatch

Gourmetstartup ser på supermarkedspotentiale

Kerneforretningen er bundet op på eksklusivitet og høj kvalitet, men cateringstartuppen Gaudium ser også på mulighederne for at sælge mad i dagligvarehandlen.

Foto: PR / Gaudium

På ryggen af fordoblede resultater i 2019 ser cateringstartuppen Gaudium ind i en ny virkelighed.

Coronapandemien har af flere omgange stukket en kæp i hjulet på den oprindelige forretningsmodel, hvor kuvert efter kuvert af gourmetmad omgærdet af Michelin-aura og luksus skulle finde vej til fester og forsamlinger på Sjælland.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Pernod Ricard køber online whiskykæmpe

The Whisky Exchange er onlineforhandler af knap 4000 forskellige skotske whisky-mærker i over 30 lande. Handlen skal give den franske koncern mere viden om markedet.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier