FødevareWatch

Coop vil sælge mere kalvekød

I et forsøg på at booste salget af kød fra unge kreaturer har Coop og Danish Crown indledt et nyt samarbejde.

Kalvekød er meget kendt som den bærende ingrediens i en vitello tonnato - en ret, hvor kalvekød indgår sammen med tun. Foto: Klaus Gottfredsen/ Ritzau Scanpix

De danske forbrugere vælger ikke ofte nok at lægge oksekødsprodukter baseret på ungkreaturer i kurven, men det vil Coop og Danish Crown nu forsøge at lave om på.

Gennem det der betegnes som en massiv markedsføring og med et nyt logo i front, skal konceptet Dansk Kalv gøres langt mere synligt, hedder det i en pressemeddelelse.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier