FødevareWatch

Lakridskongen holder salget oppe gennem nye kanaler

Lakrids by Johan Bülow har lukket 22 af sine 26 butikker ned, men et antal af de 350 medarbejdere pakker nu lakridser til salg online, og i marts har omsætningen været på niveau med sidste år.

Foto: Thomas Emil Sørensen/Ritzau Scanpix

Johan Bülow holder iværksætterdampen oppe i et interview med BT, hvor han beretter, at salget af lakridser i marts er på samme niveau som sidste år, selvom corona-situationen har betydet, at stort set alle selskabets egne butikker herhjemme er lukket ned.

Til avisen siger Johan Bülow, at salget er skiftet til at ske online, og at de ansatte i behørig afstand bl.a. pakker varer til salg på Nemlig.com. Videre fortæller han, at det i høj grad i er i en situation, som den nuværende, at han som iværksætter godt kan lide at rykke.

"Vi tager situationen hamrende alvorligt. Men det handler om at komme tidligt af sted. Det er nu, vi skal klemme ballerne sammen. Det har været en fed oplevelse at se, hvordan hele teamet står sammen og arbejder målrettet efter at blive den bedste udgave af os selv i den her situation," siger han.

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier