FødevareWatch

Jysk salatkonge vil satse på convenience efter millionregnskab

Fremtidsplanerne i Axel Månsson er at øge salget af økologiske æg og convenience-løgprodukter.

Foto: Dalhoff Casper/Ritzau Scanpix/Ritzau Scanpix

Danmarks største salatproducent, Axel Månsson, har endnu engang haft et år med vækst på alle parametre.

Det viser virksomhedens nyeste regnskab, hvor det fremgår, at grøntsagsproducenten oplever millionvækst på bundlinjen fra 20,7 mio. kr. i 2018 til 22,5 mio. kr. i 2019.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Maltdirektør efter værste år i årtier: "Det er meget ubehageligt"

Udfordringerne har aldrig været større i Sophus Fuglsang Export-Maltfabriks over hundredårige lange virke, som i det seneste år. Det nye regnskab viser største dyk på bundlinjen i topchefens hukommelse. Virksomheden er dog godt polstret, forsikrer han, men han frygter den usikkerhed, som energikrisen lige nu medfører.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier